Close

%0 Conference Proceedings
%4 sid.inpe.br/sibgrapi/2013/01.24.14.19
%2 sid.inpe.br/sibgrapi/2013/01.24.14.19.27
%@isbn 978-85-7669-272-0
%T SKYROOM – Uma experiência de implementação em realidade virtual
%D 1994
%A Sclovsky, Luciano,
%A Laschuk, Anatólio,
%@affiliation Instituto de Informática (Inf) da Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
%@affiliation Instituto de Informática (Inf) da Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
%E Freitas, Carla dal Sasso,
%E Geus, Klaus de,
%E Scheer, Sérgio,
%B Simpósio Brasileiro de Computação Gráfica e Processamento de Imagens, 7 (SIBGRAPI)
%C Curitiba, PR, Brazil
%8 9-11 Nov. 1994
%I Sociedade Brasileira de Computação
%J Porto Alegre
%V 1
%P 173-180
%S Anais
%K realidade virtual, interações lúdicas, interatividade.
%X This paper describes an implementation experience in Virtual Reality. SKYROOM is a virtual world where several playful interactions take place. The system generates stereo wireframes at a 32 Hz rate on a PC computer and uses a gesture-based interface.
%9 Interfaces Gráficas
%@language pt
%3 23 SKYROOM.pdf


Close